Praca w debesto – o nas
Rewolucjonizujemy tradycyjną branżę Okien i Drzwi przenosząc ją do online’u. Digitalizując marketing i sprzedaż budujemy „Amazona” branży stolarki.
Pracując wygodnie z biura lub na home office codziennie rozmawiamy z klientami z USA, Kanady, Afryki czy niemal każdego kraju Starej Unii Europejskiej.
Jeżeli chcesz być częścią załogi firmy działającej na dźwigni nowoczesnych narzędzi marketing automation, CRM i ERP w chmurze pozwalającym na efektywną pracę z dowolnego miejsca na świecie, pod warunkiem posiadania stałego łącza to – zapraszamy:)
debesto powstało w 2014 roku jako projekt Wojtka Stanowskiego, który wcześniej odnosił ogromne sukcesy jako jeden z topowych handlowców w Groupon. Jednak mając ducha przedsiębiorcy, postanowił na własną rękę zmierzyć się z wyzwaniami branży budowlanej na rynku międzynarodowym.
Dzisiaj mamy na pokładzie ponad 20 osób, obroty rzędu 10 mln PLN i transakcje na pół miliona PLN z Klientami zza oceanu, które zawarliśmy w pełni zdalnie. Nie spoczywamy na laurach – wspólnymi siłami i z pełnym zaangażowaniem nadal intensywnie się rozwijamy. Kolejne kroki milowe przed nami, dlatego powiększamy zespół.
Cele, misja i wartości firmy
Chcemy stać się Amazonem w sektorze eksportu polskich okien i drzwi!
DREAM BIG! Wierzymy, że to jest możliwe przy wsparciu efektywnego, zgranego #BestTeam i nowoczesnych technologii, dlatego inwestujemy w ludzi i w narzędzia usprawniające naszą pracę.
Zwiększamy konkurencyjność naszych Partnerów z branży budowlanej poprzez podnoszenie ich rentowności i ograniczanie ryzyka. Dostarczamy optymalne, w tym unikalne rozwiązania i uporządkowaną wiedzę potrzebną do ich prawidłowego zastosowania.
Skupiamy się na doradztwie i rozwiązywaniu problemów naszych Klientów. Nie zależy nam na szybkiej sprzedaży, a na długofalowym rozwoju i partnerskich relacjach.
W biznesie kierujemy się fundamentalnymi wartościami takimi jak otwartość, uczciwość, odpowiedzialność i zaufanie. Wyznajemy zasadę #nobullshit – dbamy o transparentność już od pierwszego kontaktu – zarówno w relacjach z klientami, jak i pracownikami.
Benefity
W zależności od stanowiska pracy możesz liczyć na:
Współfinansowanie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego
Służbowego laptopa i telefon
Firmową kuchnie
Pomoc w odkryciu i rozwoju Twoich talentów
Pracę w Oleśnicy w przytulnym biurze
Krótkie nieobecności na prywatne sprawy
Możliwość pracy zdalnej (opcjonalnie)
Udział w branżowych szkoleniach
Wewnętrzne szkolenia firmowe
Dostęp do prasy i książek z Twojej dziedziny
Elastyczna współpraca
- UMOWA: Oferujemy współpracę na podstawie umowy o pracę, kontraktu B2B, umowy zlecenia.
- MIEJSCE: Przytulne biuro w Oleśnicy jest do Twojej dyspozycji. Jesteśmy otwarci na współpracę częściowo zdalną / hybrydową.
- GODZINY PRACY: Wspólnie ustalimy najbardziej dogodne dla Ciebie godziny pracy.
- KRÓTKIE NIEOBECNOŚCI: Potrzebujesz coś załatwić? Nie pytaj szefa, oznacz w kalendarzu krótką nieobecność i samodzielnie ustal, kiedy ją odrobisz.
- NOWOCZESNE NARZĘDZIA PRACY: zapewniamy sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy, w tym autorski system CRM, współpracę przez Google Workspace – jesteśmy dostępni z każdego miejsca na świecie.
Rozwój
- TWOJE MOCNE STRONY: pakiet testów talentów z konsultacją eksperta. Zainwestujemy w Twój rozwój – zdiagnozujemy i pomożemy Ci rozwinąć Twoje talenty.
- SZKOLENIA: przekażemy Ci niezbędne informacje, wiedzę i doświadczenie w szeroko rozumianym biznesie.
- FIRMOWA BIBLIOTEKA: oczekujemy stałego rozwoju, ale też dzielimy się zasobami wiedzy. Znajdziesz u nas prasę branżową, książki biznesowe, sprzedażowe, rozwojowe, branżowe.
- MENTORING: mamy szansę uczyć się na błędach innych i korzystać z ich bogatych doświadczeń.
Społeczność
- ZDROWIE: dobrze się żywimy w firmowej kuchni, korzystamy z opieki zdrowotnej, motywujemy się do osiągnięć sportowych.
- INTEGRACJA: tworzymy zgrany zespół, spędzamy razem czas nie tylko w pracy.
- AKCJE CHARYTATYWNE: organizujemy zbiórki charytatywne, angażujemy się w lokalne działania społeczne.