All in one - Okna, Drzwi, Rolety, Bramy

50% taniej niż w Twoim kraju

Dostarczamy na czas i na cały świat

PL
Skip to main content

Akcesoria do okien – w co warto wyposażyć okna? 13 rzeczy, które zwiększą zysk Twojej firmy

Prowadzisz firmę? Montujesz okna i drzwi? Zastanawiasz się jak wyróżnić się na rynku stolarki otworowej i zdobyć więcej klientów? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na jedno powyższych pytań, ten artykuł jest dla Ciebie.


Współczesny rynek stolarki otworowej – mimo wielkiego zapotrzebowania na usługi monterskie oraz same produkty – jest niełatwy. Wiele firm szuka sposobów na optymalizację sprzedaży oraz maksymalizację zysków. Specjalnie dla Ciebie drogi sprzedawco lub monterze przygotowaliśmy poniższą listę rzeczy, dzięki którym zarobisz więcej pieniędzy, zaoszczędzisz czas na reklamacjach i zyskasz zadowolonego klienta!

1. Klamki Secustik®

Klamka posiada mechanizm blokujący, który utrudnia wyważenie okna od zewnątrz. Cechą charakterystyczną tych klamek jest ponadto specyficzny dźwięk, który mechanizm Secustik wydaje przy obrocie klamki.

Zwykla klamka vs klamka Secustik
Zwykła, plastikowa klamka (z lewej) w porównaniu z klamką Secustik (z prawej)

Co zyskujesz jako firma?

  • zwiększasz obrót o ok. 5-10% – po 30-50 zł na sztuce okna
  • zmniejszasz ryzyko reklamacji (większa trwałość klamki)
  • zyskujesz w oczach klienta jako specjalista

Co zyska Twój klient?

  • zwiększy się bezpieczeństwo jego i innych członków rodziny – dzięki mechanizmowi Secustik trudniej wyważyć okno (patrz film)

  • precyzyjną obsługę okna (skok co 45 stopni, charakterystyczne kliknięcie przy użyciu), bo klamka “podpowie”, kiedy okno jest rozszczelnione, a kiedy uchylone
  • estetyczny wygląd i solidne wykończenie

2. Ciepła ramka

Stosowana między szybami dla dodatkowej izolacji cieplnej.

Zwykła ramka vs ciepła ramka dystansowa
Ciepła ramka poprawia nie tylko parametry termiczne okna, ale również jego walory wizualne, m.in. przez możliwość dopasowania barwy do koloru okna.

Co zyskujesz jako firma?

  • zwiększasz obrót o ok. 1-2%
  • zyskujesz w oczach klienta jako specjalista

Co zyska Twój klient?

  • lepsze parametry termiczne niewielkim kosztem
  • wizualne wykończenie okna (zamiast standardowej aluminiowej ramki – ich ciepłe wersje są wykonywane w różnych kolorach)
  • zredukowanie powstawania pary wodnej oraz pleśni wewnątrz okna
Ciepła ramka Swisspacer
Ciepła ramka zapobiega skraplaniu się pary wodnej wewnątrz pakietu szybowego. Z lewej  okno  ze zwykłą ramką, a z prawej po zastosowaniu ciepłej ramki.  (źródło: swisspacer.com)
  • większe uszczelnienie szyby

    Wiodące rozwiązania na rynku, jak np. ciepłe ramki Superspacer zmniejszają znacząco ilość ulatniającego się z wewnątrz gazu, dzięki czemu okno dłużej utrzymuje wyjściowe parametry cieplne

    Ramki dystansowe SuperSpacer wykonane są z pianki polimerowej zawierającej sito molekularne, co nadaje jej niezwykłych właściwości
  • spokój na lata – mniejsze ryzyko pęknięcia szyby (większa elastyczność niż standardowa ramka)
  • stosując ciepłą ramkę firmy Superspacer, dodatkowo do 2 dB ulepszona akustyka

3. Ukryte zawiasy 

Zawiasy ukryte w skrzydle.

Brudne zaślepki (maskownice zawiasów) kontra kryte zawiasy
Na dwóch zdjęciach z lewej najczęstszy widok zwykłych zawiasów. Z prawej strony narożnik z krytymi zawiasami. Brak widocznych zawiasów = brak problemów. (fot. BestOkna.pl)

Co zyskujesz jako firma?

  • zyskujesz w oczach klienta jako specjalista
  • zwiększasz obrót na oknie (2-3%)
  • nie myślisz o zaślepkach na zawiasy – oszczędzisz czas i pieniądze na serwisy
  • obniżasz ryzyko reklamacji (do 30% wyższa nośność)

Co zyska Twój klient?

  • estetyczny wygląd przez cały okres użytkowania okna
  • brak brudnych, brzydkich, odpadających zaślepek
  • dłuższa żywotność okna

4. Szyby mleczne

Szyby z niewielką przeziernością.

Mleczna szyba
Mleczna szyba idealnie nadaje się do łazienki, gdzie uchroni prywatność Twojego klienta.

Co zyskujesz jako firma?

  • zwiększasz obrót na oknie (1-2%)
  • zyskujesz w oczach klienta jako specjalista

Co zyska Twój klient?

  • poczucie prywatności w łazience z jednoczesnym dostępem do światła dziennego – brak pleśniejących firanek, zasłonek itp.
  • komfort (stosując szybę mleczną możemy odłożyć firanki lub inne zasłonki na bok)

5. Szyby bezpieczne

Szyby hartowane, klejone.

Szyba bezpieczna
Szyba bezpieczna ze szkła klejonego idealna będzie np. do lokalu sklepowego w centrum handlowym. Nawet po rozbiciu skutecznie uniemożliwia wejście do środka. (fot.BestOkna.pl)

Co zyskujesz jako firma?

  • zwiększasz obrót na oknie (2-5%)
  • zyskujesz w oczach klienta jako specjalista
  • budujesz wizerunek firmy dbającej o klienta

Co zyska Twój klient?

  • bezpieczeństwo (dzięki szybie klejonej dziecko lub dorosły nie pokaleczy się, gdy szyba zostanie stłuczona)
  • dodatkowe zabezpieczenie przed włamaniem (nawet zbita szyba bezpieczna nie pozwoli wejść nieproszonym gościom do domu lub sklepu)

6. Szyby Suncool

Szyby Suncool zapewniają większą ochronę przed promieniowaniem słonecznym.

Suncool to szkło termochromatyczne, czyli szyby o wysokiej przepuszczalności światła i niskiej przepuszczalności energii słonecznej (źródło: www.pilkington.com)

Klient wybrał duże okno przesuwne lub FIX-a o pokaźnych rozmiarach? Dodatkowo montowane od strony południowej? Jak dobrze wiemy zwykle szkło nagrzewa się i przekazuje ciepło do wewnątrz. Dzisiejsza technologia poradziła sobie z problemem nagrzewania – odpowiedzią są szyby Suncool.

Co zyskujesz jako firma?

  • zwiększasz zarobek na oknie (30-40% większy obrót na oknie!)
  • zyskujesz w oczach klienta jako specjalista

Co zyska Twój klient?

  • komfort dzięki niższej temperaturze wnętrza latem
  • oszczędza wydatki na klimatyzację

7. FIX okienny jako sposób na oszczędność

Klient twierdzi, że oferta, która mu przedstawiłeś jest za droga? Oto jak zmniejszyć koszty zakupu!

Okno podnoszono-przesuwne w rozmiarze 4000×2000 potrafi zaskoczyć klienta ceną – jeśli klient marzył o potężnym szkleniu wypełniającym ścianę wciąż jest to możliwe. Wystarczy zaproponować klientowi okno typu FIX (nieotwierane) – cena spadnie zdecydowanie, a klient uzyska swoje wymarzone szerokie szklenie.

Kolejnym przykładem obniżenia ceny, może być usunięcie zbędnych skrzydeł w zestawach okiennych. Po co klientowi otwieralne okno obok drzwi balkonowych rozwierno-uchylnych?

Co zyskujesz jako firma?

  • zyskujesz w oczach klienta jako specjalista, który zna rynek i ceny
  • wygrywasz więcej interesów/przetargów

Co zyska Twój klient?

  • oszczędza pieniądze
  • więcej światła w pomieszczeniu
  • wzrasta komfort cieplny – okna FIX są cieplejsze!

8. Tilt first – najpierw uchylanie

Odwrotny sposób otwieranie okna, alternatywa dla przycisków i kluczyków.

Dzięki prostej zmianie okucia – klamka ustawiona poziomo uchyla okno, ustawianie klamki pionowo do góry sprawia, ze okno się otwiera. Dodatkowe bezpieczeństwo zwłaszcza dla małych dzieci.

Co zyskujesz jako firma?

  • zwiększasz zarobek na oknie
  • budujesz wizerunek firmy dbającej o bezpieczeństwo klientów
  • zyskujesz w oczach klienta jako specjalista

Co zyska Twój klient?

  • dodatkowe bezpieczeństwo (dziecko nie otworzy okna, jedynie je uchyli)

9. Szyby ze zmienną przeziernością

Szyby adaptacyjne – użyteczne zwłaszcza w przestrzeniach biurowych – dzięki podłączeniu do prądu szyba z przeziernej staje się matowa.

Co zyskujesz jako firma?

  • zyskujesz w oczach klienta jako specjalista
  • zwiększasz obrót na szybie (100-150%)
  • budujesz wizerunek nowoczesnej firmy z nowoczesnymi rozwiązaniami

Co zyska Twój klient?

  • poczucie prywatności podczas spotkań lub zebrań w biurze

10. Zatrzask balkonowy z pochwytem

Uchwyty montowane po stronie zewnętrznej drzwi balkonowych. Pozwalające na zamknięcie balkonu mimo braku klamki

Twój klient często wychodzi na balkon, np. na papierosa? Z pewnością doceni zatrzask balkonowy z pochwytem

Co zyskujesz jako firma?

  • budujesz wizerunek firmy dbającej o komfort klienta

Co zyska Twój klient?

  • możliwość wygodnego zamknięcia drzwi balkonowych znajdując się na balkonie

11. Wypełnienie rowka okuciowego

Rowek okuciowy – wcięcie w ramie okiennej. Bez wypełnienia – łatwy do zabrudzenia.

Co zyskujesz jako firma?

  • budujesz wizerunek firmy dbającej o komfort klienta
  • zwiększasz obrót na oknie (1-2%)

Co zyska Twój klient?

  • brak problemów z czyszczeniem zabrudzonego rowka okuciowego
  • komfort użytkowania okien

12. Szara uszczelka

Większość okien na rynku światowym jest wciąż w białym kolorze. Szary pasuje do białego! 

Szara uszczelka daje duże lepszy efekt wizualny

 

Co zyskujesz jako firma?

  • budujesz wizerunek firmy dbającej o komfort klienta
  • zwiększasz obrót na oknie (1-2%)

Co zyska Twój klient?

  • estetyczny wygląd okien

13. Niski próg aluminiowy do drzwi balkonowych

Niski próg aluminiowy zamiast, typowo okiennego podproża PCV.

Dzięki niskiemu progowi z aluminium Twój klient dłużej będzie cieszył się jego trwałością i estetycznym wyglądem.

Co zyskujesz jako firma?

  • budujesz wizerunek firmy dbającej o komfort klienta
  • zwiększasz obrót na oknie (1-2%)
  • zyskasz w oczach klienta, który ma w domu dziecko lub osobę niepełnosprawna albo zwyczajnie często wyjeżdża stolikiem na kółkach na taras

Co zyska Twój klient?

  • komfort przy wchodzeniu na balkon, lub taras
  • nie zniszczy / nie porysuje sobie progu PCV

Nie jesteś pewien, czy będziesz pamiętał o każdym z punktów?
Nie martw się – przygotowaliśmy dla Ciebie podsumowanie.
Wydrukuj i korzystaj z niego podczas rozmowy z klientem!

Checklista - 13 sposobów na bycie okiennym ekspertem

Zdjęcie główne by Luis_molinero – Freepik.com

Patryk Łakucewicz

Doradca klienta w BestOkna.pl, firmie z Polski zajmującej się eksportem stolarki otworowej na cały świat. Jako dystrybutor stolarki BestOkna.pl dostarczają okna m.in. do Niemiec, krajów Beneluksu, Francji, Anglii i na Wyspy Brytyjskie, ale również do USA, czy na Seszele. Firma specjalizuje się w obsłudze klientów biznesowych (B2B).

Zamów wycenę i zobacz ile zaoszczędzisz

Wybierz
kierunkowy

Upuść pliki w tym miejscu, aby dodać załączniki

lub

Dowiedz się jak zarabiać do 50% więcej na stolarce otworowej

Wybierz
kierunkowy

Zainteresowała Cię treść wpisu? Chcesz wiedzieć więcej?

2 myśli na temat “Akcesoria do okien – w co warto wyposażyć okna? 13 rzeczy, które zwiększą zysk Twojej firmy

Komentarze są zamknięte.